onsdag 18. august 2010

En altfor sen trekning:)

Da har vi en vinner av Au Revoir sjablongen:):)

Beklager at trekningen har blitt så masse forsinket...
Vi tok en tur til Danmark, og da orket jeg rett og slett ikke logge meg på:)

Men nå er det iallefall plukket ut en vinner:)
Den heldige hadde kommentar nr: 6

6




Random numbers generated Aug 18 2010 at 10:17:25 by www.psychicscience.org

Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.
 
Og vinneren er da Mette, med bloggen ROMANTIKK-takk, en flott blogg som dere burde ta en titt på:):)
 
Så gratulerer til deg Mette:)
Send meg adressen din så skal jeg sende deg premien din:)
 
roka.design@hotmail.com
 
Masse klem fra Kari:)

5 kommentarer:

  1. Åååå,så glad jeg ble. :)) Tusen takk. Klem.

    SvarSlett
  2. Bare Hyggelig:)
    Klem fra kari:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Mette!! Du får sikkert til masse fint med denne sjablongen :D
    Gleder meg til fremtidige konkurranser. Tror du det kommer til å være noen med engelsk eller norsk tekst snart?

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinner. Ha en flott dag! Klemmer fra Elin

    SvarSlett