onsdag 8. september 2010

Ferien 2010

I sommer tok vi en liten tur til Danmark.

Vi pleier stort sett å dra til Danmark iallefall 1 gang i året, men da har det helst falt på høstferien til barna.

Etter anbefaling fra Hilde Heimdal ble reisemålet Fredrikshavn, Scandic hotell The Reef.
Barna var helt i ekstase..pratet ikke om annet hele turen til Danmark, vi voksne var vel ganske spent vi også;)

Og skuffet ble vi IKKE...for et flott sted, akkurat passe stort, og passe med gjester:)



Dette er det første bassenget man kommer til, bassenget her er synlig fra resepsjonen.
(barna sto ikke stille et sekund når vi sjekket inn..hoppet og var helt vill:)



Dusj området:)



En flott passasje fra det ene området til et annet:)
Utrolig fint laget alt sammen, de kan virkelig sitt fag..disse murerene i Danmark!

Et av de mange, deilige boble-badene som man kunne boltre seg i:)
Dukket man under her, hørte man lyder fra delfiner og val!
Ganske spesiellt syns jeg:)



Deilig sier bare jeg:)



Fra dette bassenget kunne man svømme ut...der var et rundt basseng med "strøm" i.
Godt å bare bli dradd med rundt, stor suksess blant barna:)





Her var et område tiltenkt de aller minste...også dette veldig fint laget til:)





Enda et boble-bad:)

Har masse flere bilder, men de får jeg vise en annen gang...

Ha en flott dag alle dere:)
Klem fra Kari:)

8 kommentarer:

  1. Så fint det var der... eldorado for barna!!
    Må legges på minne!!!

    SvarSlett
  2. Åh der så det fint ut:)Nesten så man kan høre vannet:)

    Ha en fin dag;)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Oooh. det så fint ut! Skal huske det til neste gang meg og min kjære skal til Danmark.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. jaaa og mannen min hadde det like gøy som sønnen i bølgene der heheh og ja okay, jeg å hadde det veldig gøy haha :))))

    var utroolig fint der ja :)!!

    SvarSlett
  5. Åh, her såg det flott ut:) Kanskje vi må dit en gang:)

    SvarSlett
  6. Ja det er absolutt verdt et besøk...:)

    I fjor var vi på Lalandia i Billund, veldig fint det ogaå, men mye større. Så ikke fullt så avslappende med små barn:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Tenker dette var et flott sted både for barn og voksne :o)
    Danmark er deilig :o)
    Loppis til helgen er på Telavåg...nærmere for deg enn for meg !! Så er det på Slettebakken skole....der skal jeg hvertfall ha meg en tur!
    Pleier å stå i BT når det nærmer seg helg!!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  8. Hei Kari!!dette så bare perfekt ut,kanskje vi stikker innom her en gang:)Takk for reise tips.Ja den såpen bør du få tak i er helt genial!!Jeg er forresten 14 uker på vei,termin 10 mars,har en gutt på 20 mnd.Hvor langt er du på vei??Ha en fortsatt fin kveld!!Klem Linda:=)

    SvarSlett