onsdag 9. februar 2011

Hei Hei:)

Jeg har bestillt meg en rett og slett KNALL tøff kiste:):)

Se på denne dere, ville i utgangspunktet ha den under vinduet, på soverommet vårt, med puter på...
Men syns den var såååååå flott og mystisk, at den havnet her i stuen foreløpig;)


Detaljene på den var helt fantastisk:)

Jeg er så fornøyd med den!
Min sønn på 6 år, mener det er den tøffeste skatte-kisten i verden..hehe:)

Finne noe stasj og ha oppå, så blir det bærre lekkert:)

En fin dag til dere alle sammen:)

Klem fra Kari:)

5 kommentarer:

  1. Nydelig, Kari!!! I Like it!! :) Den kista var rå!!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Hei på deg..Den var knalltøff♥ Love it!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Wow, den var kul! Og super skattekiste ;)

    Går det bra med dere?
    Ha ei fortsatt fin veke- og det er snart helg jo ;)

    Klem ANita

    SvarSlett
  4. Åij, kjempe tøff skattekiste!!
    Skjønner godt at den må stå litt å vise seg frem på stua;)

    SvarSlett
  5. Så stilig! Vil også ha! Jeg har en kiste til sengetøy, men det er jo kjempekjip i forhold til denne!!!

    SvarSlett