mandag 18. oktober 2010

En riktig god mandag til dere alle:):)

I dag skal  jeg på ultralyd...gleder meg MASSE!!:)

Spennende og se om vi er heldig å få noen flotte bilder av det lille mirakelet;)
Er jo dessverre ikke alltid de ligger slik til, at det blir noe bilder ut av det..

Men alt alt står bra til, det kan de heldigvis fortelle deg, og det er jo det viktigste:)

BARE 43 dager igjen til termin nå...og tiden FLYR jo avgårde, for meg iallefall.
Tror det er litt verre for barna, som spør hver i hytt og tytt om når kommer egentlig denne babyen..mamma:):)

Får stelle meg litt, og vekke opp de to andre barna som skal på skolen:)

Her i Bergen er det et skikkelig blås-bort vær i dag:(

Håper det er bedre hos dere i andre lands deler:)

Ha en strålende flott dag, uansett vær:)
Klem fra Kari:)

6 kommentarer:

  1. Lykke til på ultralyd, er like spennende hver gang det :)

    Noe av det jeg savner ved å gå gravid ;)

    Hvis det blir en nr. 3 i barneflokken her, så hadde det vært koselig, men enn så lenge så har jeg hendene fulle med de to vi allerede har, hihi ;)

    Ha en strålende dag =)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  2. Oi, berre 43 dager igjen:) NÆRMER seg då!!

    Masse masse lykke til på ultralyd♥

    Her regnar me nesten vekk :( Men ha ein fin dag Kari :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. hei.
    masse lykke til på ultralyd,
    så spennende da,klart de små venter,9mnd er laang tid for dem.
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Å så spennende da:)
    Masse lykke til;)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fin dag også Kari!
    Og masse lykke til på ultralyden!!
    klem Laila

    SvarSlett
  6. Hadde ikke fått med meg at du skulle ha baby.. så spennende!! :D Ønsker deg all lykke ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett