fredag 29. oktober 2010

Endelig:):)

Da er varene fra Bloomingville kommet:)



Et slikt teppe har min kjære datter "Bestillt"seg på rommet sitt...så det skal vi ordne til i kveld:)



I et av disse har sønnen min invitert en haug med fugle-familier, så må vel se om vi rekker å få hengt ut et slikt også:)
De var enda finere i virkeligheten!!:)


Disse flotte lanternene har mor selv en plan for:)
Sammen med en del andre ting:)




Koser meg som et lite barn på julaften jeg nå:):)

Ønsker dere alle en fantastisk flott helg:)

Minner om denne konkurransen.

Masse klem fra meg:)

4 kommentarer:

  1. Så gøy:) Vårres varer fra Bloomingville er også sendt, så de kommer etter helga...jippi:)

    Kos deg med varene:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Så fiiiiine ting:)
    Kos deg med å pakke opp varer- og god helg!!
    Klem, Randi♥

    SvarSlett
  3. Åh, so mykje fint:) Driv å lagar slikt teppe til eine jenta mi, men det tar tid ;)

    Skjønnar at du kosar deg♥

    Klem

    SvarSlett
  4. Så masse fint! herlige det fuglehuset, og en nydelig lanterne.. spent på hvor den skal?!

    Håper søndagen er fin!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett