onsdag 30. juni 2010

Jeg overtar salget...

Som noen av dere sikkert har sett, overtar jeg salget av Wallstickers og sjablonger...fra Hilde Heimdal.


Dere kan fortsatt komme med bestillinger hos Hilde, hvis dere ønsker det, men de må altså kjøpes av meg.


Så da er det bare å håpe at dere alle blir like fornøyd med min service, som dere har hvert hos Hilde:)
Hilde er jo en engel på alle mulige måter, så jeg får litt å leve opp til gitt;)

Jeg skal iallefall gjøre mitt beste for at alle "hjerter gleder seg":)

Og med dette ønsker jeg dere velkommen til meg:)

Ønsker dere en riktig flott dag alle sammen:):)

18 kommentarer:

  1. Hei, spennende å følge med. Har ennå ikke kjøpt noen wallstickers. Legger meg til som følger av bloggen din :)
    Har selv ikke vært her inne så veldig lenge, men koser meg med å følge mange blogger og selv også skrive litt.

    Marianne

    SvarSlett
  2. Så spennende da :) gratulere så masse :)

    SvarSlett
  3. SV: Litt vind i pelsen ja ;) hehe
    Han er en søt liten krabat :) så er ikke så rart vi er så gla i han.

    Ha en flott dag videre :) klem fra meg ;)

    SvarSlett
  4. Spennende, Hildes wallstickers er ganske populære tror jeg. Og servicen klarer du sikkert å yte du også =)

    SvarSlett
  5. Supert at vi fremdeles kan få tak i wallstickers'ne ;)

    SvarSlett
  6. Ah, bra å vite ja :)
    Gratulerer!

    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar hos meg ☺ Tenker du er en dame som greier å yte topp service du også. Wallstickers er kjempefint da ♥
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  8. åååå tuusen takk for flott kommentar :)))

    SvarSlett
  9. Såååå Spennende!! Gleder meg til å følge med!!
    Har mange lekre hilde stickers, og er super fornøyd! :)

    Kan tenke meg at du klarer og yte den samme servicen!! :)
    Hilde stickersene er blit super populære :)

    Ha en flott dag!Og lykke til med salget!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  10. Tar en titt på nettbutikken din, der er det vel mye fristende tenker jeg ;)

    Sommerklem, C.

    SvarSlett
  11. Du kan nok regne med ei bestilling eller to ja☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Gratulerer - og lykke til med kjempefine ting:-)
    Har handlet av Hilde før, fant deg via henne:-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.
    PS!Legger meg til som følger:-)

    SvarSlett
  13. Går det an å feste wallstickers på yttervegger? Eller vil dei bli øydelagt av sol eller regn?
    Eg likte veldig godt "Kosekroken", eg har ein kosekrok der det hadde passa. Kor stort er det?

    Las innlegget under, ikkje lett å få opp røter som har festa seg skikkeleg nei!

    Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  14. Så spennende da! Jeg har akkurat blitt hekta på wallstickers, så det kan hende du får noen bestillinger snart ja :-)

    SvarSlett
  15. Lykke til med salget :)
    Hilde lager kjempeflotte wallstickers!
    God Helg..

    SvarSlett
  16. så spennende, salget kommer nok til å gå strålende her også, Hilde har jo bygget seg opp et godt rykte med kjempeservice. Jeg har sendt inn en bestilling til Hilde, men regner med du har fått den da. Venter i spenning for det er nemlig til det nye kjøkkenet mitt og blir prikken over ien, dette blir bra. klem monica

    SvarSlett
  17. Gratulerer som ny organisator og kreator! =D

    Som nykommer av Blogglandia har jeg også fått øynene opp for disse, og synes det er en flott måte å dekorere på. Morsomt med konkurransen om nye tekster også, og jeg måtte jo bli med med en tekst. Blir spennende å se hvilke som kommer på trykk.

    Ha en fortsatt flott sommer- med nye og spennende oppgaver. :)

    SvarSlett