torsdag 9. september 2010

Min snille mann:)

For en stund siden kom min kjære hjem med en kabel-trommel til meg:)
Han kommer over slike hele tiden i jobb sammenheng...har spurt mange ganger før, om han ikke kan ta med en slik til meg; Vi har nok rot og skrot, svarer han da:)

Han har vel hatt en god dag denne dagen:)


Jeg ville ha en litt "finere" overflate, så den sparklet jeg, slipte, sparklet og slipte:)



Sparkling:)



Her mangler det et "lite" lag maling på kanten rundt..nede.
Så slik ble min kabel trommel...mangler litt stasj her og der, men det får jeg ta en annen dag:)

Ønsker dere en flott dag:)
Klem fra en sooooool fylt by:):):)





2 kommentarer:

  1. Sånn har eg sagt at min mann må ta med til meg og, men den er ikkje kommt endå:)
    Fin den vart med kvitmåling, det skal eg og selvfølgelig:)

    Klem, klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg, og takk for at du la deg til som følger, gjorde det samme hos deg, jeg. For et fint bord du har fått tak i, det får jeg i hus snart også, gleder meg...

    SvarSlett