søndag 31. oktober 2010

Da er vinneren trukket:)

Da har jeg trukket en vinner i konkurransen med denne wallstickeren:)


Vinneren trakk jeg ved hjelp av Random.org...

Og den heldige ble den med kommentar nr:1

True Random Number Generator




Min: 1

Max: 12

Result:

1

Kommentar nr :1 tilhører Astrid..med den fantastiske flotte bloggen Lisje Astrid`s husblogg

Så gratulerer til deg Astrid:):)

Send meg adressen din på en mail så skal jeg sende deg premien:)

roka.design@hotmail.com

Ønsker dere alle en flotters dag:)
Klem fra Kari:)

4 kommentarer:

  1. Heldige Astrid,grattis!!Klem Linda:)
    Ha en flott søndag Kari!!

    SvarSlett
  2. Ååååååå sååååå GLAD eg vart!
    TUSEN TAKK♥

    Dette var kjekt på ein litt trøtt søndag:)

    SMILER:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye Astrid, så heldig du var!

    Ha en fin dag alle sammen.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar! :)

    Ja, det ligger skremmende mye makt i religion! Er vel ikke mye annet som kan få folkt til å begå kollektivt selvmord, blandt annet skremmende som har skjedd og skjer grunnet religiøs tro. :S
    Så det kan du nok absolutt si! ;)

    Håper du har hatt en flott helg, og ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett