søndag 28. august 2011

Knasende knekkebrød:)

I går lagde jeg knekkebrød, har tenkt på det mange ganger, men aldri kommet så langt...:)

Har skrevet ned noen oppskrifter her og der, blant annet på Silje sin, en blogg jeg er innom titt og ofte:)

Så denne oppskriften prøvde jeg altså i går, og himmel for noen knekkebrød!!!
De var utrolig god, så knasende og med et hav av smak!:)

Ganske lett var det også, og det er jo ikke akkurat noe minus;)


Knekkebrødene falt i smak hos alle, barna digget de:)
La de i en krukke fra Ib Laursen, litt blonde-bånd, det også fra Ib, og en blomsterbrosje fra Jeanne `d Arc:)
Det er ting jeg selger i nettbutikken:)

Så vil dere lage knekkebrød, er oppskriften til Silje sin, vel verdt et forsøk:)

Så ønsker jeg dere alle en fin søndag hos dere:)

Klem fra Kari

2 kommentarer:

  1. Så fint! Knekkebrødene ser lekre ut. Du har en super netthandel!Så fint! Knekkebrødene ser lekre ut. Du har en super netthandel!

    SvarSlett
  2. Burde knskje prøve jeg ogå, så mange som skryter av de....både gode og enkle å lage...:-))

    SvarSlett